۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

برترين هاي وبلاگ از نظر خوانندگان



بر اساس آخرين بررسي ها اكنون كه در آستانه ي چهارده هزارمين*** بازديد هستيم پر بيننده ترين مطالب و دانلود ها ي اين وبلاگ به شرح زير ليست شده و در اختيار شما قرار داده مي شود :

گروه سه نفره آدلر اينجا بخوانيد
امي واينهاوس و سازدهني اينجا بخوانيد
مرا ببوس و بسامه موچو اينجا بخوانيد
موسيقي فيلم "شبهاي بلو بري من" اينجا بخوانيد
استيو واندر و آهنگ الفي اينجا بخوانيد

ضمن اينكه مطالبي كاملا اختصاصي كه براي دوستان در آدرس هاي زير گذاشته ايم كه بسيار مورد توجه قرار گرفته و اميدواريم بتوانيم همچنان اين روند را حفظ نماييم :


همچنين چند آلبوم سازدهني براي شما گذاشته بوديم كه مجددا لينك آن براي شما و دوستان تازه پيوسته يادآوري مي شود :

*** توضيح اينكه چهارده هزار بازديد براي سازدهني كه در ايران واقعا مهجور افتاده است رقمي بسيار خوب محسوب مي شود

3 نظرات:

الی گفت...

سلام دوست عزیز.من میخوام ساز دهنی بخرم میشه منو راهنمایی کنین کجا میتونم این ساز رو تهیه کنم؟ساکن تهران هستم.خیلی ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنین.اگه میشه تو وبلاگ خودم جوابم رو بدین.مرسی

الی گفت...

مرسی از راهنماییت

محمود گفت...

خسته نباشی
کارت عالیه