۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

متنوع ترين سازها در فروشگاه اينترنتي سازدهني

از زماني كه اولين كلاس هاي رسمي آموزش هارمونيكا (سازدهني ) در ايران شروع شده مدت زمان زيادي نمي گذرد . در اين مدت نوازندگان و هنرجوياني كه به اين ساز علاقه مند میشوند و قصد خريد سازدهني دارند راه هاي زيادي را پيش روي خود نمي بینند:

- آنهايي كه مي توانند و امكانات دارند ساز دلخواه خود را از كشورهاي خارجي خريداري مي كنند كه این امر دارای مشکلات ويژه خود است و علاوه بر آن هميشه ساز با قيمت تمام شده ي خيلي بيشتر از حد معمول به دستشان مي رسد همچنين اينگونه خرید شامل هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهد بود.

- برخي با خريد ساز از استادان خود , بسنده مي كنند و بنا بر دلايلي این مسئله همواره همراه با مشکلات فنی بسیاری همراه است و چون این خرید ها غالبا در ابتداي آموزش انجام مي پذيرند هنرجويان متوجه ايرادات ساز خريداری شده نخواهند گردید.در اين مورد نمونه هاي مثال زدنی بسياری موجود است.

- عده اي با خريد سازهاي ارزان قيمت چيني اين مشكل را حل مي كنند كه در واقع ممكن است در ابتدا اينگونه بنمايد كه مشكل مرتفع شده ولي در نهايت مشكلات بي شماري در نوازندگي به هنرمندان تحميل مي شود زيرا تكنيك ها با اين سازها قابل اجرا نيستند و علاوه بر آن صداي ناكوك و عمر كوتاهي دارند .

- يكي ديگر از راه هاي پيش رو خريد از فروشگاه هاي ساز است كه تعداد آنها به انگشتان يك دست هم نمیرسد و اين تعداد كم باعث شده تنها يك يا دو شركت سازنده و آن هم بصورت محدود برخي سازهاي خود را در ايران ارائه كنند و متاسفانه از لحاظ تعميرات و قطعات يدكي نيز هميشه مشكلات متعددی وجود دارد .

همه ي اين عوامل ما را بر آن داشت با پيگيري و تحقيق و مكاتبه با نوازندگان سازدهني در كشورهاي مختلف يكي از برند هاي بسيار معتبرجهان را كه تا كنون در ايران نبوده است شناسايي و با رايزني با شركت مربوطه تحت عنوان نمايندگي وارد كشور نماييم . روي "نمايندگي" تاكيد ويژه داريم چون از لحاظ كيفيت , قيمت عرضه در ايران , خدمات پس از فروش (حتي در حد يك زبانه يا پيچ ) و سفارشي كردن ساز با چيدمان نت دلخواه شما اگر اولين نباشيم در رده هاي برتر خواهيم بود . و ديگر اينكه "سيدل" از لحاظ كيفيت و قيمت و تنوع ساز يكي از شركت هاي صدر جدول است .

نا گفته نماند كه با توجه به تعرفه هاي بسيار بالا و شگفت آور گمركي براي ترخيص انواع سازدر ایران معمولا قيمت سازهاي وارداتي بسيار بالاتر از قيمت فروش سازنده است . ولي با تمهيداتي كه براي اين موضوع انديشيده ايم مي توانيد انواع ساز را با قيمت كاملا مناسب تهيه فرماييد .

براي اولين اقدام تعدادي ساز با كوك استاندارد در مدلهاي مختلف ترمولو و دياتونيك و كروماتيك قابل عرضه است كه ليست مدل ها و قيمت فروش آن با احتساب تا سقف ده درصد تخفيف ويژه فروش نوروزي را در جدول مشاهده مي كنيد . نوازندگاني كه سازهاي خاص يا كوك هاي ديگري در نظر دارند مي توانند با مراجعه به سايت سيدل و انتخاب ساز مورد علاقه ي خود با ما تماس گرفته و ثبت سفارش كنند تا در مدت زمان کوتاهی ساز به آنها تقديم شود . براي جلوگيري از هر گونه تاخير و موازي كاري خواهشمنديم طبق روش و زمانبندي زير ثبت سفارش فرماييد:

واريز حد اقل مبلغ دويست هزار ريال به شماره ملي كارت 6544- 3396 - 9910 - 6037 يا حساب شماره 0100333001003 سيبا بانك ملي ايران شعبه فخررازي كد 0086 به نام ابوذر رفيعي دستجردي.

سفارش خود را همراه با كد فيش واريزي از اول تا هشتم هر ماه به آدرس a.rafiee@gmail.com يا شماره تلفن 09367262028 اطلاع رساني نماييد . حد اكثر تا پايان آن ماه كليه سفارش ها همراه با ضمانت كتبي سلامت به آدرس پستي شما ارسال يا بصورت حضوري تحويل شما مي گردد .

براي سازهاي موجود در ليست زير نيز مي توانيد ابتدا پس از اطمينان تلفني از موجود بودن ساز در فروشگاه و هماهنگي قبلي براي رزرو ساز , با واريز مبلغ به شماره حساب داده شده فوق و ارسال كد آن به ايميل داده شده , ساز را خريداري نماييد . بنا بر موقعيت جغرافيايي شما حد اكثر ظرف مدت سه روز ساز را همراه با ضمانت كتبي سلامتدريافت خواهيد كرد .

كليه اطلاعات مرتبط با سازدهني ها را در همين وبلاگ مي توانيد بخوانيد .

4 نظرات:

حسین گفت...

سلام.
ابوذر جان خیلی سرم شلوغه نمیتونم آنلاین شم.
این سیدل حرف نداره !
من چند ماه قبل یک دونه مارک herring دیدم اصلا خوب نبود ولی این معلومه کارش درسته.مخصوصا اون ساکسونی با اون زبانه و کامبی که داره.
راستی یک نتی که زبانش خراب بشه رو میشه تعویض کرد ؟
چه جوری؟ با چه مبلغی ؟
راستی این big six مال سیدله ؟
من یک بار تو ایران دیدمش.خیلی عالیه !
همونی که تو قاب گرد هستش دیگه هان ؟
ابوذر من پولو جور شه میخرم یک دونه.به دوستان هم حتما پیشنهاد میکنم سیدل بخرن تا دیگه اذیت نشن.
خدا پدر مادرت رو بیامرزه که داری کاری میکنی وضعیت بازار از این نا به سامانی در بیاد.
خیال منم راحت کردی
بدرود

نمايندگي سيدل گفت...

سلام حسين جان . كاملا قابل تعمير حتي در حد يك زبانه . نوع اتصالات طوري است كه با كمي دقت ميشه عوضشون كرد . مبلغش هم آنچناني نيست كه كسي را دچار مشكل كنه . ضمنا خودمون تضمين مي كنيم تحويل قطعات يدكي را .
در مورد "بيگ سيكس " مطالبي دارم از بزرگان نوازنده كه خيلي جالبه . حتما ترجمه مي كنم . اتفاقا در ليست خريد اوليه پنج تا "بيگ سيكس" داشتيم كه بنا به دلايلي حذفش كرديم . براي دفعات بعد حتما موجود خواهيم داشت

ناشناس گفت...

سلام
ایا فروشگاه مکان ثلبتی برای مراجعه دارد

نمايندگي سيدل گفت...

سلام دوست عزيز . اگر در تهران هستيد خير . ولي براي دوستان شرايطي مهيا شده كه سازها را ببينند . احتمالا در روزهاي آتي در تهران خواهيم بود . شماره تماس خود را براي ما ارسال نماييد تا با شما هماهنگي شود .
a.rafiee@gmail.com