۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

معرفي ساز : SAXONY SEYDEL




نكته: اين يك آگهي نيست . يك همكاري دو طرفه براي استفاده نوازندگان از بهترين سازها با مناسب ترين قيمت هاست...

اولين سازدهني كه با زبانه هاي استانلس استيل به توليد انبوه رسيد . يك سازدهني كروماتيك كاملا حرفه اي با نواختي بي همتا و خاص . كيفيت زبانه اي مانند سيدل 1847 استثنايي و با ظرافتي در ساخت همانند ساز رويايي و بي مانند رنسانس.

ساكسوني با تفكرات طراحي و كيفيت ساخت استثنايي تمام نيازهاي يك نوازنده ي حرفه اي را برطرف مي كند .

اين ساز نمونه تكامل و توانايي هاي شركت سيدل است كه سالهاست بهترين سازدهني ها را توليد و عرضه نموده . مثالي است از دقت صنعتي آلمان كه اين بار در قالب يك هارمونيكا خودنمايي مي كند .

- صدايي شفاف و رسا و كاملا استوار در هنگام اجراي تكنيك هاي خاص كه علت آن چيزي نيست جز استفاده از زبانه هاي استيل كه علاوه بر كيفيت صداي ساز عمر طولاني نيز دارند . به اين راحتي ساز شما خراب نخواهد شد .

- ويند سيور هاي قابل اطميناني كه با متريال هاي جديد استفاده شده در اين ساز هرگز شما را از داشتن صداي خوب ساز محروم نخواهد كرد .

- با تلورانسي باور نكردني بين زبانه ها و صفحه ي زبانه ها (كه از جنس استيل كارشده ي آلماني است ) از فرار هوا به طرزي عالي جلوگيري شده و تكنيك هاي شما به سادگي خود را نشان خواهند داد .

- قسمت دهاني ساز با سوراخ هاي گرد و شكل بهينه شده شما را در نواختن ساز همراهي خواهد كرد .

- در طراحي مكانيزم اسلايد آن عكس العمل سريع و راحت در نظر گرفته شده و بسيار دقيق عمل مي كند .

- سطح روكش هاي آن از جنش كروم مات است كه علاوه بر زيبايي باعث سر خوردن لبهاي شما روي ساز شده و به راحتي روي ساز حركت مي كنند .

- كاورها به گونه اي است كه ساز در پشت با فرم طراحي شده ي خود باعث ايجاد صدايي شفاف و رسا مي شوند

- آلومينيومي كه با دقت فوق العاده برش خورده و براي ايجاد صداي شفاف بسيار مناسب است با روكشي كه حالت كاملا براق فلزي به آن داده شانه ي جذابي را براي اين ساز ساخته است .

"ساكسوني" به عنوان يك همراه مقاوم و خوش صدا و خاص به نوازندگان حرفه اي توصيه مي شود .

اطلاعات تكميلي در سايت سيدل

در حال عليرغم كيفيت بسيار بالاي محصولات سيدل متاسفانه تا كنون اين سازها در ايران موجود نبوده است . هم اكنون جهت تهيه اين ساز با قيمت كاملا مناسب مي توانيد با ايميل a.rafiee@gmail.com تماس بگيريد . ساز با ضمانت كتبي و به شرط سلامت كامل تحويل داده مي شود . اگر بعد از مدتها ساز شما نياز به سرويس كامل يا جزئي پيدا كرد كليه قطعات يدكي به سرعت و در كوتاهترين زمان ممكن و كمترين هزينه قابل دسترسي است . بقيه محصولات به ترتيب معرفي خواهند شد و قيمت پخش در ايران به اطلاع دوستان خواهد رسيد .

3 نظرات:

امید گفت...

سلام خوبی من امتحاناتم تموم شد چند تا کار گذاشتم.
منو از نظرات استادی محروم نکن.
www.sazdahani2.blogfa.com

احسان گفت...

درود

ساز مشحریه

نمايندگي سيدل گفت...

پس منتظر باشيد ساز بعدي را معرفي كنم . هيچ شركتي نمونه اش را ندارد و كاملا يونيك است. در پست بعدي بخوانيد