۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

معرفي ساز : Seydel Chromatic Standard

نكته: اين يك آگهي نيست . يك همكاري دو طرفه براي استفاده نوازندگان از بهترين سازها با مناسب ترين قيمت هاست...

سازدهني كروماتيك استاندارد ده سوراخ و دوازده سوراخ

اين مدل بدون والو (وايند سيور) بوده و نگهداري از آن بسيار راحت است و بر خلاف بسياري از سازدهني هاي موجود در بازار قابل تعمير مي باشد . از خصوصيات آن اين است كه تعميرات آن تقريبا مجاني تمام مي شود و اگر بعد از مدتها ساز شما نياز به تعميرات پيدا كرد علاوه بر مزيت در دسترس بودن كليه قطعات يدكي حتي در حد يك زبانه ! بابت آنها تقريبا مبلغي بسيار ناچيز پرداخت مي كنيد . اين مدل فقط به كساني كه تازه به جمع نوازندگان پيوسته اند توصيه نمي شود . با توجه به كيفيت صداي عالي و كوك بودن ساز نوازندگان حرفه اي نيز مي توانند در ساعات تمرين خود با اين ساز نوازندگي كنند و سازهاي گران قيمت خود را براي اجراي روي صحنه و ضبط هاي استوديو نگه دارند . همچنين مي توانيد اين ساز را در فضاي آزاد و در طبيعت بدون نگراني بنوازيد . زيرا مشكلات سازهاي داراي ويند سيور كه با شرايط محيطي سريع تحت تاثير قرار مي گيرند را نخواهيد داشت . به هر حال : هر چيز به جاي خويش نيكوست ! و توصيه مي كنيم سعي نكنيد آن را جايگزيني براي كروماتيك دي لاكس بدانيد . سازي كه در آينده به آن خواهم پرداخت.

شانه ي اين ساز از جنس پلاستيك فشرده بوده و در دو مدل ده سوراخ (چهل نت) و دوازده سوراخ (چهل و هشت نت ) ارائه مي گردد و از لحاظ ظاهري نيز قسمت دهاني و كاورهاي آن در دو مدل عرضه مي شود كه در عكس قابل مشاهده است .

در حال عليرغم كيفيت بسيار بالاي محصولات سيدل متاسفانه تا كنون اين سازها در ايران موجود نبوده است . هم اكنون جهت تهيه اين ساز با قيمت كاملا استثنايي مي توانيد با ايميل من يا شماره تماس 09367262028 ساعت 20 الي 21 تماس بگيريد . قيمتي كه براي اين ساز آلماني صاحب نام خواهيد پرداخت نسبت به كاركرد ساز واقعا مناسب است . ساز با ضمانت كتبي و به شرط سلامت كامل تحويل داده مي شود . اگر بعد از مدتها ساز شما نياز به سرويس كامل يا جزئي پيدا كرد كليه قطعات يدكي به سرعت و در كوتاهترين زمان ممكن و كمترين هزينه قابل دسترسي است . بقيه محصولات به ترتيب معرفي خواهند شد و قيمت پخش در ايران به اطلاع دوستان خواهد رسيد .

2 نظرات:

رضا گفت...

ابوذر جان میخواسم برات میل بزنم ولی فعلا که انگار نمیشه میلها رو چک کرد! میخواستم تا یادم هست بپرسم این مدل جدید قیمتش چنده و صداش چطوریاس؟ اگه لینکی داری که بتونم صداشو قشنگ گوش کنم برام بفرست. من تو آموزشگاهی که کلاس دارم بیشتر بروبچ سوان 10 سوراخ میزنن ولی این سایدله به نظر بهتر میرسه. شاید بهتر باشه سوان رو با سایدل عوضش کنیم.کلا هر اطلاعات بیشتری راجبش داری برام بفرست البته وقتی که سیستم میلها روبراه شد! مرسی
harmonicana@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام. قیمت این سازها معلوم شده؟ خیلی سازهای خوبی به نظر میرسند.