۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

معرفي ساز : Seydel Fanfare Tremolo

نكته: اين يك آگهي نيست . يك همكاري دو طرفه براي استفاده نوازندگان از بهترين سازها با مناسب ترين قيمت هاست...

نمونه هاي سازدهني ترمولو به وفور در بازار يافت مي شود ولي ظاهر خاص "فانفار"آن را از بقيه جدا مي سازد . سازدهني ترمولويي كه عكس آن را در بالا مي بينيد عنوان يونيك را يدك مي كشد . زيرا غير از شركت سيدل سازنده ي ديگري مشابه اين ساز را توليد و عرضه نمي نمايد .

طراحي اين ساز به گونه اي است كه به آساني مي توانيد با كمترين ميزان نفس به طنين و صدايي برسيد كه معمولا از يك سازدهني ترمولو بعيد به نظر مي رسد . در مقايسه با ديگر سازهاي ترمولو نوازنده در اين ساز بسيار راحت مي تواند نفس خود را تنظيم كند و جالب اينكه قطعه دهاني آن كاملا مشابه ساز دهني كروماتيك دي لاكس ساخته شده است .

اگر ساز دهني دي لاكس سيدل را به خوبي بشناسيد (در آينده درباره ي آن خواهم نوشت) در مي يابيد كه فانفار يك سازدهني ترمولوي معمولي نيست و كاملا حرفه اي عمل مي كند . بلندي صداي آن به گونه اي است كه در مقابل ديگر سازها و در اجراهاي مشترك كاملا خودنمايي نموده و صداي آن قابل تشخيص است .

علاوه بر آن قطعه اي جانبي به نام " مگا فون" براي آن طراحي شده و بطور مجزا قابل خريدن است كه نه تنها ساز شما را جذاب و حرفه اي نشان مي دهد بلكه در اجراي تكنيك هايي مانند "وا وا" و ويبره هاي دست كاملا صداي ساز را در اختيار دستان شما قرار داده و مي توانيد تكنيك هاي خود را با بلندي صداي مطلوب اجرا نماييد .

نمونه اي تصويري از صداي اين ساز حرفه اي را از اين جا مي توانيد گوش كنيد . قطعه اي در سبك ايرلندي كه توسط james conway و با ساز ترمولوي فانفار كليد "جي " نواخته شده است .

http://www.4shared.com/file/225824912/b3b8df4/Tremolo_Set___Cooleys_-_Sean_S.html

با تشكر از "بلوز هارپز" عزيز كه اين آهنگ را در كلوب سازدهني گذاشته بود . من يك مقدار فايل را سبك تر كردم تا همه بتوانند استفاده كنند . اگر نسخه اصلي را خواستيد از اينجا دانلود كنيد .

اين ساز بي مانند هم اكنون با قيمت استثنايي "نود و پنج هزار تومان" در اختيار علاقه مندان ايراني قرار گرفته است . كليه سازهاي سيدل با ضمانت تقديم نوازندگان مي گردد . براي اطلاع از شرايط فروش اينجا را ببينيد

2 نظرات:

بیان مولایی گفت...

wow man shenidamesh kheyli sedash aaliye...... doosesh dashtam. rasti linki ke gozashtin baraye man baz nashod.

ناشناس گفت...

سلام
قیمت بقیه سازهایی که معرفی کردین رو هم میگین لطفا.
ممنون