۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

آموزش سازدهني : موسيقي بلوز

درباره ي آموزش سازدهني كتاب هاي خيلي زيادي ميشه پيدا كرد . ولي متاسفانه سرعت اينترنت براي همه ي كاربرها يكسان نيست و خيلي از چيزهاي قابل استقاده در اين دنياي مجازي به بيشتر علاقه مندان ايراني نمي رسد . براي همين اين كتاب را معرفي كردم كه هر كسي خواست ايميل بده براش بفرستم . كتابي با فرمت پي دي اف و نزديك به صد فايل صوتي كه در كتاب به آن اشاره شده و يك مزيت خيلي خوب داره كه آهنگ ها بر اساس تبلچر يا اصطلاحاً همون شماره هاي سوراخ سازدهني و مشخص نمودن دمش يا مكش تنظيم شده و كاملاً به درد افرادي مثل خودم مي خوره كه سواد موسيقي درست و حسابي ندارن ! يه نمونه از آهنگ هايي كه در اين كتاب هست اينجا گذاشتم گوش كنين

28 نظرات:

جلال گفت...

آموزش کتاب ساز دهنی رو واسه منم بفرستید ممنون

auneghe.jalal@gmail.com

مجید گفت...

من هم ممنون میشم اگر برام بفرستی.

majid_mmc(at)yahoo(dot)com

م.صادق گفت...

سلام
اگه ميشه براي من هم بفرستيد
sadegh63501@yahoo.com

ناشناس گفت...

آموزش کتاب ساز دهنی رو واسه منم بفرستیدخيلي ممنون از زحماتتون pejmandel@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام ممنون می شم اگه برای من هم بفرستید
mfeizichekab@yahoo.com

ناشناس گفت...

salam. mamnon az kar khobeton.
ajowan_p2000@yahoo.com

نمايندگي سيدل گفت...

سلام . تشكر از حسن توجه شما

بیان گفت...

سلام وبلاگ عالی ای دارین. با اجازه‌تون به لیست وبلاگهام اضافه‌تون کردم. اگه میشه برای منم بفرستین. bayan362@gmail.com

ناشناس گفت...

آقا عاشقتم ، اگه بفرستي خيلي خيلي لطف كردي !

mohajer_mo@yahoo.com

ناشناس گفت...

من هم لطفا !
ممنونم ، بسیار ....
wim1970@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام ممنون می شم اگه برای من هم بفرستید
shahin.tamjidi@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام لطفا برای من بفرستید.sh_kh731@yahoo.com

نمايندگي سيدل گفت...

براي كليه دوستان بصورت لينك و بعضا بصورت پستي ارسال شد . نبود ديگه ؟!

ناشناس گفت...

میشه برای منم بفرستید؟ hoseini_za@yahoo.com

omid گفت...

omidsilent2009@yahoo.com

ناشناس گفت...

اگه برای منم بفرستین واقعا ممنون میشم
yaser.1954@yahoo.com

Unknown گفت...

سلام. اگر میشه لطف کنید برای من هم بفرستید.
MATiN.ZKNi@Gmail.COM

spiderboy گفت...

سلام.ممنون میشم به منم ارسال کنین
spiderboy1313@gmail.com

سيدمسيح گفت...

سلام من خيلي به آهنگهاي سازدهني نياز دارم تاحالاهم موفق نشدم خيلي ممنون ميشم كمكم كنيد imammahdi.com@gmail.com

سيدمسيح گفت...

برا من فايل صوتي بفرست خيلي خيلي ممنون
seyedmasih313@yahoo.com

ناشناس گفت...

برامن هم حتما فايل صوتي بفرستيد
seyedmasih313@yahoo.com

سيدمسيح گفت...

براي من هم فايل صوتي بفرستيد خيلي خيلي ممنون
imammahdi.com@gmail.com

سيدمسيح گفت...

سلام برا من هم بفرستيد
imammahdi.com@gmail.com

iman گفت...

lotf konid vase man ham befrestid kheili kheili mamnoon...

نمايندگي سيدل گفت...

آقا ايمان ، كو ايميل شما ؟! به كجا بفرستيم ؟!

سيدمسيح گفت...

imammahdi.com@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید ممنون میشم این مجموعه رو برای من هم ارسال کنی.

w.bush_esay@yahoo.com

ناشناس گفت...

میشه برا من بفرستید.
alighavipanjeh@ymail.com