۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

آموزش سازدهني در اينترنت


خبر اول اينكه متاسفانه با خبر شديم بابك صفرنژاد از نوازندگان قهار سازدهني در ايران به برخي دلايل ناخواسته از حضور در كنسرت گروه رومي معذورند و علاقه مندان بي شماري فرصت ديدن ايشان را از دست داده اند . اميدواريم با برطرف شدن اين مشكلات بتوانيم ايشان را فعال تر از گذشته در صحنه هاي موسيقي ببينيم . (ضمنا همچنان اميدواريم ايشان در كنسرت گروه رومي ديده شوند) . براي دانستن دليل اصلي اينجا را بخوانيد
دوم اينكه ايران هارمونيكا به روز شد با مطلبي كه طليعه ي آن را در زير مي خوانيد :
توسعه و گسترش شبکه جهانی اینترنت در سالهای اخیر تحولات زیادی را در زمینه انتشار اطلاعات ایجاد کرده و منجر به تسهیل دسترسی عموم مردم به اطلاعات مورد نیاز در حوزه های گوناگون شده است. خوشبختانه مقوله آموزش سازدهنی هم از این جریان رو به رشد اطلاعاتی بی نصیب نمانده است. وب سایت ها و وبلاگ های متعددی در زمینه آموزش سازدهنی و ارائه محصولات مرتبط با آن به وجود آمده اند که علاقه مندان سازدهنی می توانند از آنها بهره بگیرند.
در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از وب سایت های مفید و معتبر در زمینه آموزش سازدهنی در سطح مقدماتی آشنا کنیم. لازم به ذکر است که در تهیه و گردآوری مطالب ارائه شده در وب سایت ایران هارمونیکا نیز تا حد امکان از این وب سایت ها به عنوان منبع و ماخذ استفاده می شود .

0 نظرات: