۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

عكس : Hohner Super 64x

هيچ توضيحي ندارم براش جز يه چيز : My Wish (:

8 نظرات:

احسان گفت...

درود ابوذر

عجب هولویه این ساز ... رفتیم تو فضا

ابوذر ، این تبلچری که حسین گذاشته بود ، چه طوری معنی میشه؟؟؟

من نمیتونم اینو بزنم ، میتونی برام ترجمه کنی؟؟

7 8 -9 -9* -9* -9 8 -9*
-9* 10* 11 -9 -9 9 -7* -9
-9 -9* 10* 9 -9 9 -9 9 -8 -8 -8 -8 -8 -9*

ناشناس گفت...

سلام:
این ساز رو خیلی هستم اما Renaissance Chromatic ساخت seydel رو چی میگی؟؟؟
http://www.seydel1847.de/epages/Seydel.sf/en_GB/?ChangeObjectID=3305&ViewAction=View&ChangeAction=IC_TopicWorld&TopicWorld=SeydelUSA&Currency=USD&Locale=en_GB&ViewObjectID=128213
آدرسش طولانیه ببخشید.
Benign

نمايندگي سيدل گفت...

اون ساز سيدل رنسانس را كه قديما (توي سيصد و شصت خدا بيامرز! ) معرفي كرده بودم . اون هم عاليه ولي در حد قيمتي كه توان جيب ما هم باشه اين هوهنره است ! به خدا . اصلاً پست بعدي را ميذارم روي معرفي رنسانس . چطوره ؟

نمايندگي سيدل گفت...

احسان . براي اجراي نبلچر حتما بايد خود آهنگ يا سمپل اون را گوش كني چون توي تبلچر ميزان كشش ها مشخص نميشه .
يه چيز ديگه هم هست . تبلچري كه گذاشتي برعكس شده ها ! بايد از راست به چپ بخوني يااينكه ببري توي "ورد" و زبونشو از چپ به راست كني تا درست بشه ! كاري داشتي بگو

Safa گفت...

من یه کامنت گذاشته بودم، چرا نیست؟ :)

نمايندگي سيدل گفت...

صفا جان . دوباره بنويس خوب ! من كه پاك نكردم به خدا . منتظرم نظرت رو بدونم

احسان گفت...

درود

سمپل آهنگ رو دارم

فقط میخوام بدونم منظور از 9 و یه دونه ستاره بالای اون ، چه نت یا چه سوراخیه

مثلا روی سوآن چه طوری باید اجراش کرد؟

نمايندگي سيدل گفت...

عدد 9 با يه ستاره يعني فوت كردن در سوراخ شماره 9 وقتي كه اسلايد يا پدال ساز را فشار دادين . اگه هم يه منفي داشته باشه با ستاره يعني مكش آن شماره سوراخ وقتي كه اسلايد فشرده است . بدون ستاره هم يعني در حالت اسلايد آزاد دمش و مكش كنيد