۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

موسيقي فيلم : بوسه فرانسوي



بعضي قطعات موسيقي هستند كه عليرغم ظاهر ساده و بي آلايش خود دنيايي از انرژي و هيجان و زيبايي را براي شنونده به ارمغان مي آورند . پيشتر از اين نمونه هايي را همچون موسيقي فيلم شبهاي بلوبري من اينجا ، بازگشت به سياهي اينجا ، ماينر سوئينگ اينجا و ... معرفي كرديم . در اين مطلب نمونه اي ديگر از موسيقي فيلم براي شما در نظر گرفته ايم .
فیلم نامه حساب شده و داستان جذاب از جمله عواملی است که باعث میشود بوسه فرانسوی فیلمی فراموش نشدنی باشد. بوسه فرانسوی فیلمی کمدی رمانتیک است که به هیچ وجه نقطه اشتراکی با فیلمهای کمدی رمانتیک سطحي این روزها ندارد. زوج مگ رایان و کوین کلین بسیار جالب اند و دیالوگ هایی که بین شخصبت ها رد و بدل می شود گیرا هستند. كافيست به مجموعه ي اين عوامل موسيقي بسيار زيبا و پركشش و پرتحرك را اضافه كنيد و ساعاتي از زندگي خود را در فضاي اين فيلم و با لذت سپري كنيد . قسمتي از اين موسيقي با عنوان"من پاريس را دوست دارم" با نوازندگي سازدهني يكي از بزرگان اين ساز يعني "توتز تيلمانز" را براي شما اينجا گذاشته ايم تا لذت ببريد .
به شخصه جاي شما بودم اين لينك دانلود را از دست نمي دادم .

"I Love Paris"
Written by Cole Porter
Produced and Arranged by James Newton Howard
Performed by Toots Thielemans

5 نظرات:

wooli گفت...

salam aboozar jan

be tarze vahshat nakii ghashang bood fooghoolade bood alii bood ghabele toosiif niist!!!

shoma note flamenco vase harmonica nadarid?

nemiidooniid az koja mishe gir ovord?

نمايندگي سيدل گفت...

بله دوست عزيز . آهنگ بسيار زيبايي است ولي متاسفانه بنا به دلايلي (شايد كمي سرعت اينترنت يا ..) استقبال دوستان بسيار كم بوده است . به هر حال شما هم مي توانيد يكي از معرفي كنندگان اين ساز باشيد . شايد در آينده اي نه چندان دور افراد بيشتري به اين ساز اعجوبه اي علاقه مند شوند

دانشجو گفت...

با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

جزیره در کهکشان گفت...

سلام رفیعی جان
نمیدونی چقدر خوشحالم که دوباره برگشتم و دارم بلاگت رو میخونم و از اینکه قالبت عوض شده خوشحالم . . . چه خوب که موسیقی فیلم های خوب رو هم بگذاری مثلا هشت و نیم فلینی . . . اون قسمتی که اقتباس شده یا اون قسمتی که مال یه ارکستره و من همیشه اسمش رو گم میکنم ......


با احترام
میس شانزه لیزه

نمايندگي سيدل گفت...

سلام ميس عزيز . بسيار بسيار خوشحالمان كرديد . براي مايه افتخار است كه شما را اينجا مي بينيم و اميدواريم اي دي اس ال تان هميشه برقرار و پرسرعت باشد . در مورد موسيقي هايي كه فرموده ايد هم چشم . اگر به جايي رسيديم كه فيلتر ها ولمان كنند حتماً اين كار را مي كنيم . فعلا كه هر جا مي رويم به در بسته مي خوريم