۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

اندي و صفرنژاد و سازدهني



سلام به همه . براي اين مطلب يك قطعه ي بسيار زيبا انتخاب و ريسايز كرده ايم . عنوان قطعه هست prison song كه شعر و آهنگ آن از graham nash است و اندي خواننده ي شهير فارسي زبان آن را اجرا كرده . سازدهني اين آهنگ ريتم بسيار ساده اي دارد اما تاثير آن بر زيبايي آهنگ را نمي توان انكار كرد .
قطعه تصويري را مي توانيد از اين جا دانلود كنيد
......
و اما قسمت اصلي ماجراي اين پست :
بابك صفر نژاد را يادتان هست ؟ به طور اتفاقي كليپ تصويري از ايشان مشاهده شد و مدتها طول كشيد تا بتوانيم پخش دوباره ي آن را شناسايي و براي علاقه مندان ضبط كنيم كه نهايتا با كمي دستكاري در حجم ، آن را اينجا براي دانلود گذاشته ايم . اين كار با آهنگسازي و نوازندگي سازدهني خود بابك اجرا شده و علاوه بر تكنيك نوازندگي سازدهني بالايي كه مطمئنا كاملا بي نقص است ضبط صداي بسيار خوبي هم دارد . تنها ايرادي كه مي توان به آن گرفت ضعف كلي كار در ريتم كسل كننده ي خواننده ي اثر است (نظر شخصي) ولي با توجه به كم تعداد بودن اثرهايي از اين دست مخصوصا به زبان فارسي ، كار ارزشمندي به حساب مي آيد و به همين منظور آن را با شما شريك مي شويم .
...منتظر مطالب بعدي باشيد ...

3 نظرات:

مائده گفت...

وای نه. خواهش می کنم. به نظرت واقعاً اندی این رو خوب اجرا کرده؟ اولین باری که اتفاقی دیدم کلیپ رو کلی دپرس شدم.

نمايندگي سيدل گفت...

خانم مائده : نظر شما انگيزه هاي مارا براي ادامه كار دو چندان مي كند . ممنون . ضمن اينكه بايد بگويم : از خواننده ي شهير فارسي زبان و تاثير سازدهني بر زيبايي آهنگ گفتيم و اينكه يك قطعه ي بسيار زيبا انتخاب كرده ايم (پرايزن سانگ) . اما تاييد خوب بودن يا بد بودن اين اجرا به عهده ي شماست . وظيفه ي ما ارائه است ... 

anniversary گفت...

سلام
و
ممنون بابت تمام مطالب دوست داشتنیه وبلاگت دوست خوب من !