۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

bending و سازدهني مَجازي



يكي از مشكلات كساني كه شروع به آموزش سازدهني بصورت خودآموز مي كنند "بندينگ" ها است ( به اينجا و اينجا سر بزنيد) و تا مدتها براي دانستن اينكه منظور از "بندينگ"چيست و مدتي هم براي تشخيص بندينگ ها سردرگم مي شوند . سازدهني معرفي شده در اين مطلب وجود خارجي ندارد ولي توانايي هاي "بندينگ" را براي شما كاملاً نشان مي دهد . مكان هر نت را خواهيد ديد و با "دمش" و "مكش" ها و جاي نت ها آشنا خواهيد شد . توصيه ي ما اين است : به اين صفحه حتما سر بزنيد . با اين سازدهني كار كنيد هر شماره نتي كه خواستيد با "ماوس" كليك كنيد و ببينيد و بشنويد و صد البته سازدهني واقعي چيز ديگري است .



3 نظرات:

Unknown گفت...

واسه ترمولو هم میشه استفاده کرد؟

احسان گفت...

درود
ابوذر به نظرت حرکت دست در بندینگ چه قدر می تونه تاثیر گذار باشه؟؟؟

به نظر من 50 درصد این تکنیک استفاده صحیح از دسته

نمايندگي سيدل گفت...

محمود جان ، روی سازدهنی ترمولو با توجه به ترمولوهای موجود در ایران نه ! ولی اگه ساز خوبی داشته باشی آره میشه . ولی در حالت نواخت تک نت خودشو نشون میده و دیگه نمیشه گفت ترمولو . البته در حالت ترمولو هم قابل اجرا است ولی مشکلتره چون هوا از دو مسیر عبور می کنه.
احسان عزیز ، مقالات قبلی وبلاگ را بخوان حتما . بندبنگ تکنیک های مربوط به حلق و زبان است . دست هیچ تاثیری برای بندینگ نت ها نداره . تکنیک های "واه واه" و ویبره های دست مربوط میشه به کار با دست . در موردش خواهیم نوشت حتما